Services

Regnskab og Økonomistyring

Ydelser vil som udgangspunkt blive tilbudt online, hvor du som kunde giver TDO Financial Consulting adgang til dit system, hvorfra arbejdet udføres. Alternativt kan ydelsen blive udført onsite efter aftale. Eksempler på services inkluderer:

  • Bogføring
    Registrering og bogføring i online system (e-conomic), eller tilsvarende digitale platforme
  • Moms
    Opgørelse og indberetning af momstilsvar til SKAT
  • Løn
    Udarbejdelse af løn for dine medarbejdere
  • Regnskab
    Udarbejdelse af perioderegnskab (år, måned, kvartal eller ad hoc) for din virksomhed. Herunder afstemning af konti og forberedelse af audit til brug for revisor.
  • Årsregnskab
    Udarbejdelse af årsregnskab herunder indberetning til Erhvervsstyrelsen og SKAT.
  • Budget
    Udarbejdelse af budget for din virksomhed, herunder i forbindelse med opstart, eller blot som almindeligt driftsbudget. Tilbud på opfølgning på budget i forhold til det realiserede regnskab.
  • Selvangivelse
    Opgørelse og indberetning til SKAT af den skattepligtige indkomst for din virksomhed.
  • Opstart af virksomhed
    Oversigt over de økonomiske implikationer af en virksomhedsopstart, herunder etablering, drifts- og likviditetsbudget. Derudover break-even beregninger og opsætning af operationelle mål, KPI o.l.
  • Generel økonomistyring, herunder ad hoc analyser
    Økonomistyring af din virksomhed, herunder af rentabilitet, indtjening og likviditet og ad hoc analyser på anfordring.
  • Øvrige services/undervisning
    Med erfaring indenfor undervisning i alle økonomifag på handelsskoler (UNORD) kan jeg tilbyde Undervisning via webinar eller tilsvarende efter aftale med virksomheder, organisationer eller uddannelsesinstitutioner.

Project Controlling

Ydelser omfatter onsite eller remote opgaver indenfor projekt controlling med speciale og erfaring indenfor Medicobranchen. Eksempler på services inkluderer:

  • Rapportering
    Project controlling på større projekter, herunder i samarbejde med ledelse, projektorganisation og eksterne samarbejdspartnere. Opgaverne omfatter udarbejdelse af forecast, estimater og analyser til brug for projektledelsen samt udarbejdelse af investeringsansøgninger. Derudover opfølgning i rapporteringssystemer og præsentation på styregruppemøde.
  • Bogføring og indkøb
    Bogføring herunder opgørelse og registrering af hensættelser og indirekte produktionsomkostninger. Udarbejdelse og ekspedition af indkøb af varer og ydelser til projekter.

Bestyrelsesarbejde

Præsentation på bestyrelsesmøder for mine kunder, herunder perioderapportering, årsregnskab, budget og analyser.

Jeg deltager gerne på anfordring i bestyrelsesarbejde indenfor mit kompetenceområde.

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Hør fra vores glade kunder